Loading

Arş.Gör.

Fatih Selim SELLÜM

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

fatihsellum@sakarya.edu.tr

0-264 295 3985

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Sellüm, F., Bektaş, M. - İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme - BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ - pp.1026 - DOI : 10.35675/befdergi.949021 - tur - paper - 2022 - TRDizin
2 Bektaş, M., Sellüm, F. S., & Polat, D - An Examination of 2018 Life Study Lesson Curriculum in Terms of 21st Century Learning and Innovation Skills - Sakarya University Journal of Education - Vol.9-1 - pp.129-147 - DOI : https://doi.org/10.19126/suje.537104 - 2019
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Horzum, M. B., Bektaş, M., Ayvaz Can, A., Üngören, Y. ve Sellüm, F. S. - Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - International Journal of Field Education - Vol.5 (2) - pp.94 - 2019
2 Aksu, D. ve Sellüm, F. S. - Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği - Journal of Human Sciences - Vol.16 - pp.270 - DOI : doi:10.14687/jhs.v16i1.5644 - 2019
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Bektaş, M., Uzunkol, E. ve Sellüm, F. S. - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Kapsamında Lisans Programına Yönelik Görüşleri - 2019
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Bektaş, M. ve Sellüm, F. S. - Öğretmen adaylarının geliştirdikleri otantik öğrenme uygulama rehberlerine yönelik akran değerlendirmelerinin incelenmesi - 2019
2 Bektaş, M., Uzunkol, E. ve Sellüm, F. S. - Hayat bilgisi 3. sınıf ders kitaplarının 21. yüzyıl öğrenme ve yenilikçilik becerileri açısından incelenmesi - 2019
3 Doç. Dr. Mustafa BEKTAŞ Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM Derya POLAT - 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi - 2018
4 Dr. Dursun AKSU Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM - Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği - 2018
5 Doç. Dr. Mustafa BEKTAŞ Doç. Dr. Mehmet Barış HORZUM Arş. Gör. Dr. Asena AYVAZ CAN Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM - Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Otantik Öğrenme Durumlarının İncelenmesi - 2018
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Sellüm, F. S. ve Bektaş, M. - "Otantik Öğrenmeyle İlgili Türkiyede Yapılmış Tezler" Otantik Öğrenme - Vize Akademik - pp.103-130 - 2019
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ :
1 Fen bilimleri dersinde otantik öğrenme uygulamalarının öğrencilerin karar verme becerilerine ve bu derse yönelik tutumlarına etkisi - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Yüksek Lisans - 2020
2 Sınıf Öğretmenliği Programı - Anadolu Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Lisans - 2017
MAKALELER
Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching
A Project Proposal Preparation Experience: Perceptions of Preservice Primary School Teachers
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2018 Hayat bilgisi dersi öğretim programı’nın 21. yüzyıl öğrenme ve yenilikçilik becerileri açısından incelenmesi
Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği
BİLDİRİLER
Annelerin COVID-19 Salgınında Evlerinde Çocuklarının Eğitim Süreçlerini Deneyimlemelerine İlişkin Nitel Sistematik Bir İnceleme
Eğitim alanında istatistiksel akıl yürütme becerisine yönelik araştırmalara ilişkin sistematik bir inceleme
Akran Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Web 2.0 Araçları Kullanarak Dijital Ders Materyali Tasarlama Becerisine Etkisi
İlkokulda ters-yüz sınıf modelinin etkililiği: Meta-tematik analiz
Türkiye’de harmanlanmış öğrenme konulu tezler üzerine sistematik bir inceleme
İlkokulda EBA’dan Uzaktan Eğitim Yapılan Süreçte Demokratik Eğitim Ortamları Oluşturabilmeye Yönelik Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin İncelenmesi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Proje Önerisi Hazırlamaya Yönelik Algıları
Ebeveynlerin Gözünden Geçmişten Günümüze Sokak
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Kapsamında Lisans Programına Yönelik Görüşleri
Hayat bilgisi 3. sınıf ders kitaplarının 21. yüzyıl öğrenme ve yenilikçilik becerileri açısından incelenmesi
Öğretmen adaylarının geliştirdikleri otantik öğrenme uygulama rehberlerine yönelik akran değerlendirmelerinin incelenmesi
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Otantik Öğrenme Durumlarının İncelenmesi
Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Dördüncü Sınıf Matematik Dersinde İstatistiksel Akıl Yürütme Becerisinin Ters-Yüz Sınıf Modeliyle Geliştirilmesi
Otantik Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Karar Verme Becerilerine Etkisi
Sınıf Öğretmenleri Otantik Öğrenme ile Yenilikçi Öğrenme Ortamları Hazırlıyor
KİTAPLAR
Otantik Öğrenme